لطفا برای خرید به نکات زیر توجه کنید.

  • صفحه خود را عمومی(Public) کنید تا سفارش انجام شود.
  • ویوها ایرانی  هستند و دارای عکس پروفایل میباشند.
  •  لطفا تا پایان سفارش پیج خود را شخصی(Private) نکنید.
  • طبق خواسته شما عزیزان برای دریافت خدمات متنوع، از این به بعد درخواست های شما  را در واتساپ و اینستاگرام پاسخگو هستیم. لطفا برای سفارش پیام دهید.
  • زمان اضافه شدن به پیج طبیعی میباشد و طبق تغییرات الگوریتم اینستاگرام، ممکن است سریعتر یا کند تر شود، تا فرآیند بدون مشکل انجام شود.
  • سیستم لایک تایم، ایده آل ترین حالت برای ورود صفحه شما به اکسپلور اینستاگرام، را در نظر می گیرد.

چرا بازدید ویدئو بخریم؟! ⇓

 


بعد از خرید چه اتفاقی می افتد؟! ⇓

جهت ارائه خدمات متنوع، ارتباط مستقیم، افزایش اعتماد شما عزیزان و همچنین جهت بالا بردن سطح کیفیت کار، میتوانید سفارشات را به صورت مستقیم در واتساپ یا اینستاگرام انجام دهید.

چرا بازدید اینستاگرام مهم است!؟

شاید شما نیز امروزه در مورد خرید بازدید پست چیزهای زیادی شنیده باشید و با خود فکر کرده باشید که دقیقا چه موضوعی باعث شده است تا افراد بسیاری به سراغ استفاده از این روش بروند؟

دلیل استفاده از بازدید اینستاگرام

بر اساس آمار و اطلاعات بدست آمده در سال های اخیر، میتوان به این موضوع اشاره کرد که روزانه به طور میانگین، حدود دویست میلیون نفر از قابلیت استوری گذاشتن اینستاگرام استفاده میکنند تا فعالیت های روزانه خود را به نمایش بگذارند و این طریق باعث جذب فالوور های بسیار زیادی می شود.

خرید بازدید استوری

استوری گذاشتن این امکان را به افراد میدهد تا به صورت پی در پی و بدون در نظر گرفتن زمان، عکس ها و فیلم های مورد علاقه خود را در هر مکانی که هستند با دیگران به اشتراک بگذارند و این موضوع برای گسترش کسب و کارهای واقعا همانند یک معجزه است!

بازدید اینستاگرام و کسب و کار نوپا!

هنگامی که کسب و کارهای مختلف وارد فضای مجازی مانند اینستاگرام میشوند، از همان ابتدا تعداد فالوور های زیادی ندارند و دقیقا نمی دانند که از چه روشی استفاده کنند تا مردم به آنها اعتماد کنند و از آنها خرید کنند.
در چنین مواردی لایو و استوری گذاشتن از روند کاری یا محصولات و خدمات تولیدی باعث میشود تا بسیاری از بازدید کنندگان خواهان دنبال کردن صفحه ی اینستاگرام این کسب و کارها شوند و متقابلا تعداد فالوور ها نیز به تدریج افزایش می یابد و این یعنی اینکه آنها یک قدم به موفقیت نزدیک شده اند!

خرید بازدید لایو

اگر شما دوست دارید که اعتماد مشتریان خود را جلب کنید به رونق کسب و کار خود سرعت دهید، بهتر است از مهارت ها و محصولاتتان برای دییگران استوری بگذارید.