کسب درآمد از اینستاگرام

اینستاگرام امروز به یکی از شبکه‌های اجتماعی بسیار پرطرف‌ دار تبدیل شده است که افراد بسیار زیادی از سراسر جهان در این شبکه اجتماعی فعالیت می‌کنند. ما در ادامه در رابطه با نحوه درآمد از اینستاگرام و همچنین راه های افزایش درآمد خود در اینستاگرام برای شما صحبت خواهیم کرد.

اگر شما جز آن دسته افراد می‌باشید که در زمینه بازاریابی حضوری موفق نبوده‌اید و دنبال یک راه دیگر برای بیشتر کردن درآمد خودتان هستید به  شما پیشنهاد می‌کنیم که با ما همراه باشید.

ما در ادامه می‌خواهیم در رابطه با درآمد از اینستاگرام برای شما صحبت نماییم. امروز نقش دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات در فضای مجازی و انواع مختلف شبکه ‌های اجتماعی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

چرا اینستاگرام؟

سلایق و نحوه خرید کردن مردمان امروز، با ده سال پیش متفاوت است و امروزه بسیاری از افراد دوست دارند که محصولات مختلف را بدون این ‌که نیاز به مراجعه حضوری باشد در اینترنت و در فضای مجازی ببینند و بعد از تحقیقات بسیار زیاد در این زمینه اقدام به خرید محصولات نمایند.

شما می‌توانید به ‌راحتی و بدون هیچ مشکلی با قدم گذاشتن در این فضای مجازی و ساختن پیج در اینستاگرام به راحتی و بدون دردسر از خدمات بسیار زیاد و مناسبی که پلتفرم‌ های این شبکه اجتماعی برای شما تهیه کردند استفاده نمایید تا بتوانید در نهایت در کسب ‌و کار خودتان پیشرفت نمایید و باعث بهتر شدن  کسب وکار خودتان شوید.

توجه نمایید که تنها ساختن پیج در اینستاگرام باعث درآمد از اینستاگرام برای شما نخواهد شد و شما باید اقدامات بسیار مهم و حیاتی را انجام دهید تا بتوانید میزان فالوورها و لایک های خودتان را افزایش دهید.

شما میتوانید از یک راه سریع و کم ‌هزینه مانند خرید لایک و یا خرید فالوور اینستاگرام استفاده نمایید تا بتوانید سریع‌تر کسب و کار خودتان را گسترش دهید.

 

هزینه ‌های بسیار پایین برای شروع درآمد از اینستاگرام

همه افراد توانایی این را ندارند که در پاساژ های بسیار مشهور و در جای خوب شهر مغازه خریداری و یا حتی اجاره نمایند و این موضوع ممکن است مشکلات زیادی را برای افرادی که می‌خواهند در زمینه تخصص خودشان درآمد کسب کنند به وجود بیاورد.

این‌گونه افراد می‌توانند بدون هیچ مشکلی و با کمترین هزینه برای شروع کار خودشان یک پیج در اینستاگرام تاسیس نمایند و بعد با اقدامات اولیه مانند خرید فالوور و لایک اینستاگرام به بالا رفتن پیج خودشان کمک نمایند و در نهایت از طریق فروش اینترنتی درآمد های زیادی را کسب نمایند و در زمینه درآمد از اینستاگرام موفق باشند.

اینستاگرام حدود دوازده میلیون کاربر ایرانی دارد که این رقم برای شما یک رقم بسیار بزرگ می‌باشد.

هر فرد ایرانی حدوداً دو الی سه ساعت از زمان خودش را برای استفاده از این شبکه اجتماعی سپری می‌کند که این موضوع باعث می‌شود این شبکه اجتماعی به یک پلتفرم و فرصت بسیار مناسب برای افرادی تبدیل شود که می‌خواهند در زمینه درآمد از اینستاگرام پیشرفت‌ نمایند و می‌خواهند از این شبکه اجتماعی در جهت رشد و شکوفایی کسب ‌و کار خودشان استفاده کنند.

کسب درآمد از اینستاگرام، موضوعی می‌باشد که در سال‌ های اخیر افراد بسیار زیادی به آن توجه کردند و حتی برخی از افراد ادعا می‌کنند که درآمد های میلیونی از اینستاگرام کسب می کنند.

ممکن است شما نیز جزو این دسته از افراد باشید و بخواهید که از اینستاگرام درآمد های میلیونی کسب کنید اما نمی‌دانید باید از کجا شروع کنید.خب، مشکلی نیست! ما در ادامه می‌خواهیم در رابطه با اقداماتی که شما می توانید برای درآمد از اینستاگرام استفاده کنید صحبت کنیم.

کسب درآمد از ایستاگرام

روش های درآمد از اینستاگرام

تا این جای کار ما سعی کرده‌ایم که تا حدود زیادی شما را با نحوه درآمد از اینستاگرام آشنا کنیم و به شما بگوییم که مهم نیست که چه نوع کسب ‌و کاری دارید و یا چه قدر سرمایه دارید، شما می‌توانید به ‌راحتی و با کمترین هزینه و تنها با داشتن محصولات بسیار کمی درآمد از اینستاگرام را شروع نمایید و پیج کاری خودتان را تاسیس کنید و بعد از آن با پیشرفت کار خود، محصولات جدیدتری را به مشتریان ارائه نمایید و فالوور های بیشتری را جذب کنید و از این روش شما می توانید میزان درآمد خودتان را از اینستاگرام بیشتر نمایید.

مراحل اولیه درآمد از اینستاگرام بسیار مهم می باشند و شما برای شناساندن پیج کاری خود به دیگران باید اقدامات زیادی را باید انجام دهید.

برای مثال شما می‌توانید مدت زمان بسیار زیادی را صبر کنید تا به‌ صورت طبیعی و ارگانیک افراد گوناگون پیج کاری شما را فالو نمایند که باعث بیشتر شدن درآمد شما از اینستاگرام می شود.

اما توجه نمایید که در این زمینه شما نمی‌توانید سرمایه زیادی را به کار خودتان اضافه نمایید.

ممکن است که فالوور های شما از محصولات تکراری خسته شوند و پیج شما را آنفالو نمایند، که این کار باعث ریزش پیج شما می‌شود، پس برای جلوگیری از این موضوع و برای بالاتر بردن میزان فالوور های پیج خود در مدت زمان بسیار پایین شما می توانید از راه‌حل‌ های مختلفی مانند خرید فالوور و خرید لایک برای پست های خودتان استفاده کنید تا بتوانید درآمد از اینستاگرام را عملی نمایید.

ما در ادامه در رابطه با روش ‌ها و راه‌حل ‌های گوناگون و محصولات و خدماتی که شما می‌توانید برای شروع کار خودتان از آن‌ ها استفاده کنید صحبت خواهیم کرد، اگر شما نیز می‌خواهید درآمد از اینستاگرام را شروع نمایید به شما پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای متن همراه ما بمانید. تمام این موارد را با دقت دنبال کنید.

روشهای درامد از اینستاگرام

فروش مستقیم کالا و ارائه مستقیم خدمات

یکی از روش های درآمد از اینستاگرام که امروزه افراد زیادی از آن استفاده میکنند فروش کالا و ارائه خدمات می باشد.

توجه کنید افرادی که از این روش برای درآمدزایی از اپلیکیشن اینستاگرام استفاده می کنند ممکن است که کالا های ساخت دست خودشان را و یا ساخت دست دیگران را ارائه نمایند.

شما می‌توانید به ‌راحتی محصولات خود را با دست خودتان تولید نمایید تا بتوانید هزینه مواد اولیه را تا حد بسیار زیادی پایین بیاورید و بعد با فروش آن‌ ها در پیج کاری خود، می توانید درآمدزایی نمایید.

البته ممکن است کالایی که شما ارائه می‌کنید فیزیکی و یا حتی دیجیتالی باشد. مثلاً می‌توانید با استفاده از فروش شماره ‌های رند و یا فروش تور های آخر لحظه‌ای به درآمد از اینستاگرام بپردازید و از این برنامه درآمدهای زیادی را کسب کنید.

چطور در اینستاگرام کالا بفروشیم

 

فروش مستقیم در اینستاگرام

 

فروش غیر مستقیم کالا و خدمات

در کنار فروش مستقیم کالا و ارائه مستقیم خدمات، روش دیگر برای درآمد از اینستاگرام روش فروش غیر مستقیم کالا می باشد که افراد بسیار زیادی برای کسب درآمد از اینستاگرام از آن استفاده می‌کنند.

اکثر افرادی که فالوور های بسیار زیادی دارند می توانند با گرفتن تبلیغ از پیج های دیگر هم به درآمد از اینستاگرام بپردازند.

توجه نمایید که افراد معروف و یا همان سلبریتی ها نیز که محبوبیت بسیار جدی در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارند و فالوور های بسیار زیادی نیز دارند از این روش برای کسب درآمد استفاده می‌کنند و سود های کلانی را از این طریق به دست می‌آورد.

در این روش به صورت غیرمستقیم کالا و خدمات یک پیچ کاری دیگر تبلیغ می شود تا فالوور های این سلبریتی یا شخص معروف به فالو کردن آن پیج تبلیغاتی بپردازند و فالوور های آن پیج را بالاتر ببرند و باعث پیشرفت آن پیج شوند.

به این روش، روش درآمد از اینستاگرام از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی افراد تاثیرگذار می گویند که می‌تواند سود های کلانی را با خود به‌همراه داشته باشد.

فروش غیر مستقیم

برندسازی در اینستاگرام

یکی دیگر از روش‌ های کسب درآمد از اینستاگرام که به صورت غیرمستقیم شما می‌توانید از طریق آن درآمد کسب نمایید برندسازی می باشد.

بسیاری از کسب و کار هایی که در اینستاگرام فعالیت می‌کنند از روش برندسازی استفاده می‌کنند و سعی دارند که مخاطبین بسیار زیادی را با نحوه کسب و کار خودشان آشنا کنند و بعد از آن با روش ‌های روان‌شناسی مختلف، روی آن‌ ها بازاریابی را انجام دهند.

برای مثال کسب‌ و کارهایی که از برندسازی استفاده می‌کنند، تا مخاطبان زیادی را برای حضور در سمینار ها و ورک‌شاپ های خودشان دعوت نمایند.

درآمد از اینستاگرام از طریق برندسازی یکی از روش ‌هایی می‌باشد که می‌تواند مزایای بسیار زیادی را برای شما داشته باشد.

برند سازی در اینستاگرام

چگونه به‌ صورت پیشرو از اینستاگرام درآمد کسب نماییم

هر کسب ‌و کاری در اینترنت نیاز به خلاقیت و علاقمندی دارد، دقت کنید که شما می‌توانید محصولات خودتان را با کمی خلاقیت و تفکر به مشتریان خودتان بشناسانید و آن ‌ها را ترغیب نمایید تا از کالا هایی که شما عرضه می‌کنید خریداری نمایند.

کاربرانی که در اینترنت به دنبال محصولات برای خرید می‌گردند به دنبال یک صفحه و پیج مورد اعتماد و شاخص هستند، که شما می‌توانید پیج خودتان را تنها با اقدامات بسیار مناسبی به یک پیج مورد اعتماد و شاخص تبدیل کنید و از این طریق به درآمد از اینستاگرام بپردازید و فالوورها و لایک های بسیار زیادی را جذب نمایید.

در کنار خرید فالوور و لایک شما می‌توانید از روش ‌های گوناگونی نیز استفاده کنید تا بتوانید فالوور های خودتان را نگه دارید و به ‌طور کلی میتوانید با پرداخت هزینه‌ های بسیار پایینی لایک و فالوور را خریداری نمایید.

اما روش‌ های دیگری نیز وجود دارند که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها میزان محبوبیت پیج خودتان را بالا ببرید که ما در ادامه قصد داریم این روش های خلاقانه را برای شما شرح دهیم.

فروش بالا در اینستاگرام

سعی نمایید که از امکانات اینستاگرام هم استفاده نمایید

توجه نمایید که اینستاگرام پلتفرم ها و قابلیت هایی دارد که به شما کمک میکند تا به درآمد از اینستاگرام بپردازید و کسب ‌و کار خودتان را گسترش دهید.

برای مثال استوری اینستاگرام و یا لایو اینستاگرام دو مورد از قابلیت های می باشند که می‌توانند در درآمد از اینستاگرام به شما کمک نمایند.

استوری ‌ها می‌توانند برای تبلیغات لحظه‌ای و اطلاعیه ‌های کوتاه مناسب باشد و بهترین اطلاعات را در کوتاه‌ترین زمان به مشتریان شما ارائه دهند و شما با تگ کردن افراد مختلف روی این و استوری های خودتان باعث بیشتر شدن بازدید استوری ‌های خودتان شوید و افراد را مستقیماً به سمت دنیای خودتان هدایت کنید.

همچنین شما می‌توانید آدرس و تلفن شخصی خودتان را روی این استوری ها بنویسید تا مشتریان بتوانند راحت ‌تر شما را پیدا نماید.

لایو اینستاگرام نیز یکی دیگر از روش ‌هایی است که می‌تواند به شما کمک کند تا محصولات خودتان را به دیگران معرفی نمایید.

شما در این لایو ها می‌توانید به ‌صورت زنده و مستقیم با مشتریان ارتباط بگیرید و به سوال‌ ها و خواسته ‌های آن ‌ها را پاسخ دهید و یا می‌توانید به معرفی محصولات خودتان بپردازید و در عین ‌حال به تبلیغات نیز بپردازید و بدون هیچ مشکلی به هدف خود که درآمد از اینستاگرام است برسید.

در قدم اول شما باید سعی نمایید که پیج خود را بالا ببرید که می توانید برای بالا بردن پیچ خودتان از خرید و فالوور و لایک استفاده کنید و در قدم‌ های بعدی می‌توانید از قابلیت‌ های اینستاگرام در کنار خرید فالوور و لایک استفاده نمایید، تا بتوانید پیج خودتان را بالا ببرید.

اما توجه کنید که خرید لایک و فالوور باید همواره در دستور کار شما قرار گرفته باشد تا از ریزش پیج شما جلوگیری نماید.

از استوری اینستاگرام درآمد کسب کنیم

امکانات فروش اینستاگرام

سعی کنید که برای پست های اینستاگرامی خود وقت بیشتری بگذارید

توجه کنید که هیچ کاربری دوست ندارد که با پست ‌های عجله‌ای و سرهم‌ بندی شده از طرف شما روبرو شود.

تا حد بسیار زیادی تنها راه ارتباطی شما و مخاطبانتان دقیقاً همان پست‌ها و محتوا هایی است که شما منتشر می‌کنید.

برای درآمد از اینستاگرام شما باید حتماً توجه بسیار زیادی به این پست ‌ها و محتوا ها نمایید.

توجه کنید که شما می‌توانید با انتشار پست‌ های باکیفیت و مناسب اعتماد مخاطبین خودتان را جذب نمایید و یا حتی از این طریق فالوور های خودتان را به مشتری‌ های همیشگی خودتان تبدیل نمایید.

سعی کنید که پست‌ ها و محتوا ها را از جایی دیگر کپی نکنید و بیشتر از سایت ‌های خارجی برای الهام گرفتن استفاده نمایید.

یکی از بهترین روش‌هایی که شما می توانید برای بیشتر کردن مخاطبانتان از آن استفاده نمایید کپشن هایی است که شما برای پست‌های خودتان استفاده می‌کنید.

توجه کنید که کپشن هایی که بسیار طولانی هستند و توضیحات را به صورت مکرر تکرار می کنند برای مخاطبین شما جذاب نیستند و شما باید برای درآمد از اینستاگرام وقت بسیار زیادی را برای تولید کپشن های خودتان قرار دهید.

چگونه یک پست جذاب در اینستاگرام بسازیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *