چگونه یک پست جذاب در اینستاگرام بسازیم؟!

ایجاد پست جذاب باعث تعامل، اصالت و افزایش فالور شما می‌شود. در این مقاله سعی کردیم چندین راه حل برای داشتن پست‌هایی جذاب در اینستاگرام برای شما ارائه دهیم.

به موضوع تسلط کافی داشته باش

به قول اینشتین شما وقتی یک موضوع را یاد گرفتید که بتوانید آن را به مادربزرگ خود یاد بدهید. سعی کنید قبل از ایجاد پست حتما در مورد آن مطالعه داشته باشید. آشنایی با موضوع باعث می‌شود که شما راحت‌تر در مورد آن بنویسید یا صحبت کنید کم خرج‌ترین راه هم استفاده از گوگل است.

پست اینستاگرام

 راحت بنویسید

بعد از مطالعه هر آنچه در ذهن دارید را روی کاغذ بیاورید، سعی کنید همان طور که درباره موضوع یاد گرفتید، بنویسید.

از به کار بردن کلمات سخت بپرهیزید. بعد از نوشتن مطلب روی کاغذ می‌توانید آن را ویرایش کنید که در نهایت یک موضوع با یک روایت ساده و قابل فهم دارید.

پست در اینستاگرام

 مخاطب را بشناسید

شما باید بدانید که چه گروه از افراد مخاطب شما هستند تا بتوانید برای آن‌ها تولید محتوا کنید، باید از علایق و خواسته‌های آن ها مطلع باشید. برای این کار می‌توانید از نظرسنجی استوری استفاده کنید. اگر مطالب شما با ذائقه فالوورها سازگار نباشند خیلی راحت شما را آنفالو می‌کنند و کل زحمت شما برباد می‌رود. پس بهتر است قبل از تولید محتوا مخاطب خودتان را بشناسید.

معجزه تعامل با فالوور

شناخت مخاطب اینستاگرام

 طنز بنویسید

منظور از طنز، گفتن جوک یا خاطره خنده دار نیست !! شما خیلی راحت با گذاشتن کمی وقت می‌توانید مطالب خود را یه شکل طنز در آورید تا مخاطب راحت‌تر با متن شما ارتباط برقرار کند. این اطمینان را به شما می‌دهم مخاطب شما به غیر از جذابیت محتوا به دنبال طنز دیگری در محتوای شما می‌گردد و به همین بهانه کل مطلب را ناخواسته می‌خواند.

نکته مهم: سعی کنید در نوشتن طنز زیاده روی نکنید، به طوری که از موضوع اصلی مطلب منحرف شوید. هیچ زمان از شوخی‌های زننده در مطلب استفاده نکنید. ما از طنز استفاده می‌کنیم تا کاربر را مشتاق به خواندن کنیم و قصدمان جوک گفتن نیست حتما به این نکته توجه کنید.

پست طنز در اینستاگرام

 استایل خودتان را داشته باشید

سعی کنید استایل خاص صفحه خودتان را داشته باشید می‌توانید از فتوشاپ استفاده کنید. یک طرح پایه برای پستتان بسازید و همیشه از آن استفاده کنید. این کار باعث ایجاد اصالت در پیج شما می‌شود و همچنین به یکپارچگی صفحه شما کمک می‌کند.

چگونه یک پست جذاب در اینستاگرام بسازیم

پست طنز در اینستاگرام

2 کامنت برای “چگونه یک پست جذاب در اینستاگرام بسازیم؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *