چگونه یک پیج قابل اعتماد در اینستاگرام بسازیم!؟

اعتماد سازی در اینستاگرام یک امر بسیار مهم و حیاتی است. اگر کاربران به پیج شما اعتماد نکنند، به هیچ وجه خریدی انجام نخواهند داد. در ادامه چند مورد مهم برای اعتمادسازی در اینستاگرام را خدمتتان ارائه می‌دهیم.

1- تولید محتوا

همیشه اصلی ترین و مهم‌ترین عامل در اینستاگرام برای جذب فالوور و ایجاد اعتماد سازی، تولید محتوا است. شما همواره باید تلاش کنید که محتوای مفید، کاربردی و در مواردی سرگرم کننده تولید کنید. همیشه به ظاهر پیج توجه زیادی داشته باشید. سعی کنید سبک پیج خودتان را داشته باشید. ظاهر مناسب به علاوه محتوای مفید معجزه می‌کند!

پیدا کردن موضوع برای تولید محتوا

تولید محتوا در اینستاگرام

2- پشتیبانی خدمات

مثل بسیاری از سایت‌های بزرگ سعی کنید پشتیبانی خوبی در پیج یا سایت خود داشته باشید. پشتیبانی از پیج همیشه جواب دادن سریع و به موقع به کامنت ها و دایرکت ها نیست. گاهی تضمین به مشتری جهت پس گرفتن جنس معیوب می‌تواند اعتماد مشتری را جذب کند.

تولید محتوا در اینستاگرام

3- جایتان مشخص باشد

کاربران به پیج‌هایی که لوکیشن و هم چنین اطلاعات تماس دارند بیش‌تر اعتماد می‌کنند. اگر پیج شما برای مغازه یا یک شرکت است حتما لوکیشن و آدرس محل را در پیج بگذارید. و اگر کسب و کار خانگی دارید، حداقل اطلاعات تماس خود را درج کنید. پیج بی نام و نشان هیچ وقت قابل اعتماد نیست.

تولید محتوا در اینستاگرام

4- تعداد فالوور

عقل خریدار به چشمش است ! پیجی که تعداد فالوور کمی دارد معمولا کمتر قابل اعتماد است. سعی کنید با افزایش تعداد فالوور به اعتبار پیج خود بیفزایید. شما می‌توانید از طریق همین سایت اقدام به افزایش فالوور واقعی خود کنید.

تولید محتوا در اینستاگرام

5- انتشار بازخوردها

اگر پیج فروشگاهی دارید بهتر است که بازخورد کاربران نسبت به خریدهایشان را منتشر کنید. البته مسلما به این فکر می‌کنید که تمام بازخوردهای خوب و تعریف‌‌هایی که از شما شده است را منتشر کنید،  اما به نظر من بهتر است برای اعتمادسازی و واقعی‌تر شدن اعتماد کاربران به پیج، بازخورد منفی را هم “با احتیاط!!” منتشر کنید و ضمن عذرخواهی از کاربر در استوری و یا هایلایت، حتما در پی جبران آن باشید. شما باید حسن نیت و پشتیبانی واقعی پیجتان را به رخ کاربران بکشید.

کاربران باید بدانند اگر شکایت و انتقادی دارند حتما دیده می‌شود و شما در پی جبران آن هستید.

تولید محتوا در اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *