نمونه متن ها

♥(ˆ⌣ˆԅ) / ???? / به به ، مبارکهههه / مبارکه / مبارک باشه / هر چی تبریک بگم بازم کمه / مبارکا باشه?

ای وای ، چقده این خوبه️❤️ / (✿╹◡╹) / شما مغازه هم دارین؟ / من همینو از یه پیج دیگه خریدم ۵۰ تومن گرونتر 🙁 / وای خیلی وقت بود منتظرش بودم / ارسالش رایگانه؟ / خرید خیلی ساده بود ممنون / چقدر قشنگه / من الان پولشو ندارم 🙁 – تا ماه بعد ناموجود نشه 🙁

ایول داری 🙂 / دمت گرم لوتی / او لالا! / awesome / لاکچری / همه خوبای عالمممممم

چرا کامنت بخریم؟! ⇓

 


بعد از خرید چه اتفاقی می افتد؟! ⇓

جهت ارائه خدمات متنوع، ارتباط مستقیم، افزایش اعتماد شما عزیزان و همچنین جهت بالا بردن سطح کیفیت کار، میتوانید سفارشات را به صورت مستقیم در واتساپ یا اینستاگرام انجام دهید.

بهتر است بدانیم !

خرید کامنت اینستاگرام یکی از حرفه ای ترین روش های اعتبار بخشی به صفحات مختلف اینستاگرامی است. برای همه ی ما پیش آمده است که هنگامی که به صفحه ی اینستاگرام فروشگاه یا فردی خاص مراجعه میکنیم و پست های آنها را تماشا میکنیم، در اولین مرحله برای آنکه میزان اعتبار صفحه مربوطه را متوجه شویم و از تعداد فالوور های واقعی آن اطلاع پیدا کنیم، به سراغ بررسی تعداد لایک ها و کامنت ها میرویم!

مسلما هر چقدر تعداد کامنت ها و لایک ها بیشتر باشد، احساس اعتماد بیشتری به ما دست میدهد و همین موضوع نیز باعث میشود تا با خود تصور کنیم که صفحه ی مربوطه دارای اعتبار زیادی است که افراد مختلفی برای پست های مربوطه، کامنت گذاشته اند و نظرات خود را بیان کرده اند.

سرویس های مختلف کامنت لایک تایم

امروزه روش های مختلفی برای افزایش تعداد کامنت های پست های مختلف وجود دارد که به چند مورد از آنها اشاره می کنیم تا با انها اشنا شوید:

1. مسابقه اینستاگرامی: شما میتوانید در صفحه شخصی خود جایزه ای را مشخص کنید و از کاربران فضای مجازی بخواهید که با لایک کردن و کامنت گذاشتن شما را حمایت کنند و در عوض جایزه بگیرند.

2. شما میتوانید در صفحه اینستاگرامی خود مسئله ی مهم و موضوع پر چالش اجتماعی را مطرح کنید تا دیگران نیز از طریق کامنت گذاری نظرات خود را با شما در میان بگذارند.

3. یکی دیگر از روش هایی که ممکن است نتیجه بخش باشد، استفاده از پست های طنز و چالش برانگیز است. به گونه ای که فالوورها تحریک شوند تا کامنت بگذارند و در مورد این پست ها نظر دهند.

4. خرید کامنت اینستاگرام یکی از راحت ترین و تضمینی ترین روش هایی است که می توان به کمک آن از مزایای افزایش فالوور حقیقی پیج و اعتبار بخشی به صفحه اینستاگرام استفاده کرد.

چرا خرید کامنت اینستاگرام؟!

مزایای اصلی روش خرید کامنت اینستاگرام :

  •  خرید کامنت اینستاگرام صددرصد تضمینی است و نیازی به نگرانی در مورد نتایج و آثار مثبت و منفی آن وجود ندارد.
  •  در مقایسه با دیگر روش های هزینه بردار افزایش کامنت، مانند جایزه گذاشتن و…. این روش بسیار مقرون به صرفه تر است و نیاز به صرف هزینه ی کمتری دارد.
  •  خرید کامنت اینستاگرامی جز سریع ترین روش های افزایش فالوور حقیقی پیج های اینستاگرامی به حساب می آید و باعث میشود تا در کوتاه ترین زمان ممکن، نتایج دلخواه خود را بدست آورید و از اتلاف وقت و هزینه ی شما جلوگیری میشود.