در این مقاله میخواهیم در این باره صحبت کنیم که پیج Private بهتر است یا پیج Public.
باز (Public) یا بسته (Private) بودن صفحه اینستاگرام کاملا به نوع پیج شما بستگی دارد. معمولا افرادی که یک صفحه شخصی دارند و دوست ندارند که افراد ناشناس به تصاویرشان دسترسی داشته باشند پیجشان را بسته (Private) میکنند. وقتی پیجتان را شخصی یا بسته (Private) میکنید پستهای شما در اکسپلور نمایش داده نمیشوند و همچنین نمیتوانید پیجتان را به بیزنس اکانت تبدیل کنید.
پیج باز (Public) برعکس پیج بسته(Private) عمل میکند یعنی علاوه بر اکسپلور شما میتوانید از هشتگ هم استفاده کنید. اگر در صفحه تان پستهای شخصی ندارید بهتر است که صفحه تان را باز (Public) کنید به چه دلیلی؟
1- تمام پستهای شما اگر مفید باشد به مرور در اکسپلور نمایش داده میشوند و باعث جذب فالوور میشود.
2- با هشتگ میتوانید پیج خودتان را به بقیه معرفی کنید.
هشتگ چیست و قواعد هشتگ گذاری چگونه است
3- اگر در پیجتان فروش انجام میدهید و تبلیغات کنید کاربرانی که به واسطه تبلیغ وارد پیج میشوند به در بسته میخورند: بسته بودن پیج یک جوری بی احترامی به کاربران جدید است.
روش های بازاریابی در اینستاگرام
نکته مهم: این تفکر اشتباه است که فکر کنید که اگر برای کاربران مجهول باشید آنها را ترغیب به فالو کردن پیجتان میکنید. بهتر است به جای مجهول بودن، روی محتوای پیج و جذاب بودن آن تمرکز کنید.