پیدا کردن موضوع برای تولید محتوا

اگر شما پیج اینستاگرام خود را تازه راه اندازی کرده باشید، حتما به اولین چالشی که به آن برخورد کرده اید، این است که در رابطه با چه موضوعی تولید محتوا کنید؟ ما در این مقاله چند روش ساده و کاربردی را برای شما آورده ایم که به کمک آنها میتوانید، موضوع تولید محتوا خود را پیدا کنید.

از کجا بفهمیم که نیاز کاربر چیست؟

راههای مختلفی برای این کار وجود دارد که خیلی هم ساده هستند!

1- ببینید که کاربر در دایرکت‌ها و کامنت‌ها چه چیزهایی از شما می‌پرسند، همان سوال ها میتواند کلید معمای باشد. سوال های کابران معمولا نیازهای آنها میباشد و شما میتوانید برای همان سوالها پست تهیه کنید.با این روش مطمئنید که حداقل نیاز چندین نفر را برطرف میکنید.

2- می‌توانید از استوری کمک بگیرید و در استوری از کاربر سوال بپرسید، در این روش خیلی صادقانه از کاربر نیازش را میپرسید و برای آن محتوا تولید میکنید، سعی کنید به جوابهایی که برای شما میفرستند، احترام قائل شده و برای آنها تولید محتوا کنید. اگر کابران ببیند که شما از آنها سوال پرسیده اید و اهمیتی به جوابهای آنها نداده اید، مطمئنا دیگر در نظرسنجی شما شرکت نخواهند کرد.

جاسوسی کردن !

برای تولید محتوا شما تنها نیستید، نکته‌ای که وجود دارد این است که شما تنها پیج اینستاگرام با یک موضوع واحد نیستید! حتما پیج‌های دیگر با موضوع شما هم هستند که شما می‌توانید از آن ها یاد بگیریدو تولید محتوا داشته باشید. دقت کنید که از مطالب کپی نکنید. مطالب پیج های دیگر را با دقت بخوانید و بعد از تحقیق و بررسی در اینترنت و اضافه کردن نکات به آن یک پست کامل تر به کاربران خود ارائه دهید.

ترفند!

شما می‌توانید با خواندن کامنت‌ها و دیدن پست‌هایی که ویو و لایک بیش‌تری خورده اند بفهمید که کاربران بیش تر دنبال چه پستهایی هستند.

این روش منوط به ایت است که شما تعداد پست کافی در پیج خود داشته باشید.  پستهایی که مفید هستند لایک و ویو بیشتری میخورند . شما با مشاهده ای این پستها میتوانید به یک موضوع واحد در پیج خود برسید و به صورت تخصصی روی آن موضوع فعالیت داشته باشید .

حرفه ای باشید!

با استفاده از سایت keywordtool میتوانید کلماتی که کاربران در رابطه با کسب و کار شما جستجو میکنند را پیدا کنید و از آن کلمات برای تولید محتوا استفاده کنید (کلمات همان نیازهای کاربران است)

به زودی یک پست در رابطه با آموزش keywordtoolمنتشر میکنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *