اکانت بیزینس اینستاگرام

اکانت بیزینس اینستاگرام مربوط به کسانی است که می‌خواهند در اینستاگرام تجارت و فروش انجام دهید.این نوع اکانت اینستاگرام امکانات بیش‌تری نسبت به اکانت معمولی دارد. در ادامه مزایا و امکانات بیزنس اکانت رو معرفی می‌کنیم.

1- وارد گروه خودتان می‌شوید!

زمانی که از بیزینس اکانت استفاده می‌کنید، وارد دسته بندی مخصوص کسب و کار خودتان می‌شوید و اگر از محتوای جذاب و مفید استفاده کنید و با کاربر تعامل داشته باشید خیلی زود به اکسپلور راه پیدا می‌کنید و خود اینستاگرام شما رو به کاربرانی که به کسب و کار شما علاقه دارند معرفی می‌کند.

آموزش اکانت بیزینس اینستاگرام

بیزینس اکانت

2- پروفایل حرفه‌ای

با تغییر پیج به بیزنس اکانت، اینستاگرام این قابلیت را به شما می‌دهد که بتوانید پروفایل حرفه‌ای و تجاری داشته باشید. شما می‌توانید در این نوع اکانت در قسمت بیو، اطلاعات تماس، ایمیل و دکمه تماس استفاده کنید.

بیزینس اکانت

3- آمار کامل

در بیزنس اکانت شما می‌توانید آمار دقیق فعالیت کاربران رو ببینید. شما می‌توانید ببینید در چه ساعاتی کاربران بیش‌تر آفلاین یا آنلاین هستند. چند نفر پروفایل شما را دیدن، هر پست چقدر بازدید داشته، سن مخاطبان، تعداد فالو کرده‌ها در روز و کلی آمار دیگر که می‌تواند در مدیریت زمان برای پست گذاشتن و نوع پست گذاشتن به شما کمک کند.

بیزینس اکانت

4- لینک

در بیزنس اکانت می‌توان در استوری و بیو، لینک بقیه شبکه‌های اجتماعی یا سایت خود را بگذارید که به سایت و بقیه پیج‌های شما رونق میدهد.

 

5- آمار کامل تر!

علاوه بر آمارهایی که در مورد قبل (4) ذکر شده آمار دقیقی از لایک، بازدید، ذخیره و اشتراک گذاری دارید. این موارد بسیار کمک کننده است. با این آمار شما می‌توانید بفهمید که کدام پست‌ها لایک و بازدید بیش‌تری خورده است و میتوانید برای تولید محتواهای بعدی از این آمار استفاده کنید.

ذخیره کردن پست‌های شما توسط افراد می‌تواند یک سیگنال قوی برای تولید محتوا باشد. چرا که آن پست برای کاربران مفید بوده و قصد دارند که دوباره به پیج شما سر بزنند پس حتما به این آمار توجه داشته باشید.

بیزینس اکانت

6- بازاریابی، خبررسانی تبلیغاتی، پروموش

در اکانت بیزنس شما می‌توانید با پرداخت هزینه پست را به افراد بیش‌تری نشان دهید و این یعنی جذب فالوور و فروش بیش تر.

روش های بازاریابی در اینستاگرام

بیزینس اکانت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *