خرید فالوور، راه‌ مناسب برای افزایش درآمد از اینستاگرام

امروزه، برندها و کسب و کارهای زیادی به وجود آمده‎ اند که برای کسب درآمد، شناخته شدن و فروش بیشتر به شبکه‌های اجتماعی روی آورده‌ و تلاش می‌کنند که از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام و برنامه ریزی‌هایی که در آن انجام می‌دهند، همچون خرید فالوور، به اهدافشان برسند.
در این بین، برخی از این افراد و کسب و کارها از روش‌های مختلفی برای افزایش فالوور و کسب درآمد بیشتر در اینستاگرام استفاده می‌کنند؛ که در ادامه، به مطالعه بیشتر این روش‌ها پرداخته و بررسی می‌کنیم که آیا جذب و خرید فالوور، می‌تواند راه مناسبی برای افزایش درآمد از اینستاگرام باشد یا نه؟ پس، با ما همراه باشید.
در ابتدا که اینستاگرام راه اندازی شد، هدف آن صرفا سرگرم کردن مردم بود؛ ولی امروزه این شبکه‌ی اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است و بالغ بر صدها میلیون کاربر فعال در آن حضور دارند که مشغول کسب درآمد از این شبکه‌ی اجتماعی می‌باشند، زیرا به عبارتی، اینستاگرام تبدیل به یکی از قطب‌های استراتژیک کسب و کار شده است.

آیا افزایش فالوورهای یک پیج، یکی از اساسی‌ترین دلایل افزایش فروش در اینستاگرام است؟

بی شک، داشتن فالوور زیاد، مهم‌ترین و شاید تنهاترین دلیل موفقیت در انجام تبلیغات بهینه و موفق و فروش بیشتر در اینستاگرام است.
به همین دلیل بهتر است تا با راه‌های افزایش فالوور آشنا شویم؛ چرا که با افزایش فالوور، به جامعه‌ی بیشتری از مخاطبان دسترسی پیدا کرده و از طریق تبلیغات، برند سازی و … می‌توان فروش بیشتری داشت.

تنها راه پیشرفت در اینستاگرام برای اهداف تجاری، جذب فالوور است؛ ولی آیا هر نوع فالووری در این زمینه موثر عمل کرده و باعث رشد فروش می‌شود؟ یا فقط فالوورهای فعال و واقعی، به ما، برای رسیدن به اهداف تجاری‌مان کمک می‌کنند؟

تکنیک‌های افزایش و جذب فالوور اینستاگرام:

بی شک، اساسی‌ترین نیاز کسب و کارها جهت داشتن تبلیغات موثر و فروش بیشتر، وجود و حضور فالوورهای واقعی و فعال در پیج است. در واقع، فروش، تبلیغات و برند شدن یا کسب درآمد از اینستاگرام، زمانی به نتیجه می‌رسد که فالوور واقعی داشته باشید و با آن‌ها ارتباط سازنده برقرار کنید.

بنابراین، تا اینجا، متوجه اهمیت داشتن فالوورهای واقعی و فعال شدیم؛ ولی چگونه می‌توانیم چنین فالوورهایی را جذب کنیم؟ به صورت کلی، برای جذب یا افزایش فالوور واقعی در پیج اینستاگرامی خود، 4 روش اصلی وجود دارد:

1) جذب فالوور واقعی از طریق فعالیت معمولی در اینستاگرام

برای جذب فالوور از طریق این روش، باید بسیار تلاش کرده و وقت زیادی برای آن بگذارید. در صورتی که عجله دارید، این روش اصلا مناسب شما نیست.
راه‌های جذب فالوور واقعی از طریق فعالیت معمولی در اینستاگرام عبارتند از: گذاشتن پست‌های حرفه‌ای و پر مغز، داشتن یک بیوی جذاب و خاص، برقراری تعامل سازنده با فالوورها، درج کامنت‌های مختلف و جالب، استفاده از تگ، هشتگ و…. اما لازم به ذکر است که از این طریق، فالوورهای بسیار کمی را در طول روز جذب خواهید کرد.

راههای جذب فالوور

خرید فالوور

2) جذب فالوور واقعی از طریق تبلیغ کردن

از روش‌های پرکاربرد افزایش فالوور در کسب و کارها، تبلیغ کردن است؛ که غالبا مناسب افرادی است که شرایط مالی خوبی دارند. در این مورد نیازی به نگرانی نیست، زیرا افرادی متخصص، محتوایی را تولید و تهیه می‌کنند که کاملا مناسب انتشار در اینستاگرام یا دیگر شبکه‌های مجازی است.

همچنین، یکی از راه‌هایی که به بیشتر دیده شدن پیج شما کمک می‌کند، تبلیغ در پیج‌هایی است که فالوور و مخاطب زیادی دارند. زیرا، این پیچ‌ها با گرفتن مبلغ زیادی، اقدام به معرفی پیج شما به فالوورهایش می‌کند و از آن‌ها می‌خواهد تا شما را فالو کنند.

شایان ذکر است که هر چه هزینه‌ی بیشتری برای تبلیغات پرداخت کنید، فالوورهای واقعی بیشتری را دریافت و جذب خواهید کرد. البته باید بیفزاییم که در این روش نیز، سرعت افزایش فالوورها بالا نبوده و حداقل باید در یک بازه‌ی زمانی چند ماهه منتظر بمانید.

روش های بازاریابی در اینستاگرام

خرید فالوور

3) جذب فالوور واقعی از طریق ربات اینستاگرام

این ربات که یک نرم افزار تحت وب است، در هنگام فعالیت، اقدام به جذب فالوور واقعی می‌کند. و عملکرد آن به این صورت است که بر اساس تعریف و درخواست شما در پنلی که دارد، در بازه‌ی زمانی و مکانی محدودی، اقدام به جذب آن تعداد و نوع فالووری می‌کند که شما درخواست کرده بودید.

در واقع، پس از روشن شدن، ربات اینستاگرام، همه‌ی افرادی را که معین کرده بودید، مورد بررسی و هدف قرار می‌دهد تا آن‌ها را شناسایی کرده، با آن‌ها ارتباط برقرار کرده و به فالو بک دادن و مشاهده و لایک کردن پست‌های شما ترغیب‌شان ‌کند.

البته، باید در انتخاب ربات اینستاگرام خود دقت لازم را داشته باشید؛ زیرا در صورتی که ربات مناسب نباشد، علاوه بر جذب فالوورهای غیرواقعی، ممکن است امنیت پیج‌تان را از بین ببرد یا باعث مسدودی پیج شود. اما در صورتی که ربات به درستی انتخاب شود، قادر به افزایش ویو پیج و فالوورهای خود خواهید بود.

به این نکته توجه داشته باشید که اگر آدم صبوری نیستید یا عجله دارید، استفاده از ربات را نیز فراموش کنید؛ زیرا به زمان زیادی، بین یک تا دو ماه، نیاز خواهید داشت تا آن تعداد فالووری را که مد نظر دارید جذب کنید.

خرید فالوور

4) خرید فالوور اینستاگرام

چهارمین روش برای افزایش فالوور، خرید فالوور اینستاگرام است. به صورت کلی، خرید فالوور با جذب فالوور، تفاوت‌های اساسی و زیادی دارد. ولی بعضی از سایت‌ها، از فالوورهای واقعی اینستاگرام برای افزایش تعداد فالوورهای پیج شما استفاده می‌کنند و در نتیجه فالوورهای شما فیک نخواهند بود.

فراموش نکنید که خرید فالوور برای این هدف از اهمیت زیادی برخوردار است. و فالوورهای افزوده‌ی شما، ممکن است علاوه بر واقعی و فعال بودن، فیک یا غیر واقعی نیز باشند. چگونه فالوورهای واقعی را تشخیص دهیم؟

سایت‌هایی که فالوور فیک اضافه می‌کنند معمولا بلافاصله یک تعداد دقیق فالوور را به پیج شما اضافه می‌کنند، همچون افزودن سی هزار نفر در طول یک ساعت.
ولی سایت‌هایی که فالوور فعال اضافه می‌کنند، معمولا حدود دو الی سه روز طول می‌کشد. روند کاری نیز معمولا به این صورت است که کاربران جدید برای افزایش فالوور، در یک سایت، درخواست می‌دهند و فالوورهایی را دریافت می‎‌کنند که قبلا از خدمات همان سایت استفاده کرده‌اند و همچنان در آن سایت فعال هستند.

همچنین، از طریق تغییر لایک و کامنت‌های یک یا چند پست، بالا و پایین شدن تعداد فالوورها و انتخاب اکانت‌های فعال، می‌توان تشخیص داد که فالوورها واقعی هستند. بنابراین، هنگام خرید فالوور اینستاگرام، این نکات را مد نظر داشته باشید.

خرید فالوور

آیا یکی از راه‌های رشد پیج و کسب درآمد از اینستاگرام، خرید فالوور است؟

فکر کنید شما یک راننده ماشین رالی با آخرین مدل و سیستم هستید؛ که قرار است در یک مسابقه شرکت کنید. از خودروهایی که حضور دارند، بیشترشان از ماشین شما ضعیف‌تر هستند و برخی شبیه ماشین شما و بعضی دیگر قوی‌تر هستند؛ چیزی شبیه بازارهای تجاری که به شدت در رقابت با هم هستند. بنابراین، تا اینجای کار می‌توان گفت که ماشین شما، برنامه ریزی و تقویت شده تا در یک بازه‌ی زمانی کوتاه، از دیگر رقبا پیشی بگیرد.

این خودروی تقویت شده برای اثبات برتری خود، باید به حرکت درآمده و به همه‌ی تماشاچی‌ها و حضار، چه در پیست رالی و چه در تلویزیون، ثابت کند که می‌تواند به عنوان برندی موفق عمل کرده و تمامی رقبای خود را از میدان به در کند. اما این ادعا زمانی به نتیجه رسیده و ثابت می‌شود که برای شروع حرکت ماشین، یک موتور قوی و قدرتمند وجود داشته باشد. و جالب است بدانید که این موتور قدرتمند را می‌توان به خرید فالوور تشبیه کرد؛ زیرا همانطور که ماشین نیاز به موتوری قدرتمند دارد، کسب و کار شما نیز، نیاز به فالوورهای زیاد و فعال دارد.

خرید فالوور

بین خرید فالوور و موتور خودرو مسابقه کدام را انتخاب کنیم؟

معمولا، عددی که تعداد فالوورهای پیج شما را نشان می‌دهد ممکن است فریبنده باشد. و هر چه این عدد بالاتر و بیشتر باشد، باعث جذب تعداد فالوورهای بیشتر ‌شود؛ چرا که به شما کمک می‌کند که بیشتر دیده شده و مورد توجه قرار بگیرید. به بیان دیگر، این عدد به شما کمک کرده تا شروع به جذب فالوورهای بیشتری کرده و سرعت بالاتر و رقابت بهتری داشته باشید.

تماشاگران مسابقه‌ی رالی، در طول مسیری که ماشین شما در حال حرکت است، به مشاهده‌ی شما پرداخته و با دیدن موتور قدرتمند‌تان، ترغیب به خرید خودرو یا شرط بندی روی آن می‌شوند.

به عبارتی، هر چه تعداد فالوورهای پیج شما بیشتر باشد، حرکت روان‌تر شده و روز به روز به تعداد آن‌ها افزوده خواهد شد که این اتفاق از طریق خرید فالوور اینستا رخ می‌دهد و از طریق آن به فالوورهای بیشتر دست پیدا کرده و در نتیجه‌ی آن، موفق شده و قادر به ساختن، توسعه و گسترش برند خود خواهید بود.
بنابراین، ابتدا موتور پیج‌تان را قوی و قدرتمند انتخاب کنید و در خرید فالوور دقت داشته باشید تا بتوانید با قدرت شروع کنید.

خرید فالوور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *