اصول ایجاد صفحه حرفه‌ای اینستاگرام

در این مقاله می‌خواهیم مهم ترین نکاتی را که باید در زمان ایجاد صفحه اینستاگرام توجه کنید را به شما بگوییم.معمولاً مهم ترین اجزایی که در زمان ورود به پیج اینستاگرام به آنها دقت می‌کنیم تصویر پروفایل، متن بیوگرافی، هایلایت و پست‌ها می‌باشند. اگر این موارد استاندارد نسبی داشته باشند، 60% احتمال افزایش فالو کردن آن پیج وجود دارد.

1- تصویر پروفایل

تصویر پروفایل باید مطابق با زمینه کاری شما باشد. برای شرکت می‌تواند لوگوی آن شرکت باشد یا برای پرسنال برند می‌تواند عکس آن شخص و یا برای یک فروشگاه می‌تواند جنس آن فروشگاه باشد.

تصویر پروفایل

2- بیوگرافی

بیوگرافی صفحه شما نباید طولانی باشد، مسائل با اهمیت را در آن بنویسید، مثل سابقه‌ی فعالیت شما در حوزه‌ی مورد نظر، تحصیلات، تلفن تماس و اطلاعات ضروری.

نکته‌ی مهم: زیاد متن بیوگرافی را طولانی نکنید تا کاربر با یک نظر بتواند اطلاعات لازم را بدست بیاورید.

بیوگرافی اینستاگرام

3- هایلایت

مهم ترین و پرکاربردترین جزء اینستاگرام می‌تواند هایلایت باشد، اگر پیج فروشگاهی دارید می‌توانید به بهترین شکل از این قسمت استفاده کنید. قسمت تماس یا درباره‌ی ما، را می‌توانید در این قسمت قرار دهید.

سعی کنید از کاورهای زیبا و جذاب و مطابق موضوع هایلایت استفاده کنید. تعداد مناسب برای هایلایت‌های پیج معمولاً بین 5 تا 7 می‌باشد.

هایلایت(Highlight) اینستاگرام

هایلایت اینستاگرام

4-پست‌های جذاب

جذاب و مفید بودن پست، عامل مهم جذب فالوور است. به جرأت می‌توان گفت گرافیک پست عامل مهمی برای جذب فالوور است. شما می‌توانید با گرافیک جذاب کاربر را جذب پست کنید و بعد با محتوای جذاب،  آن را مجاب به فالو کردن پیج کنید. گرافیک جذاب و محتوای مناسب باعث اعتماد سازی نیز می‌شود. برای ایجاد گرافیک مناسب می‌توانید از گرافیست‌‌ها هم استفاده کنید.

نکته مهم: ایجاد پست و گرافیک را سرسری نگیرید. با موبایل به هیچ عنوان نمی‌توان گرافیک جذایی ایجاد کرد. سعی کنید یک دوره آموزش فتوشاپ را به صورت رایگان دانلود کرده و ازآن استفاده کنید.

چگونه یک پست جذاب در اینستاگرام بسازیم

پست اینستاگرام

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *