معجزه تعامل با فالوور

بهترین راه برای رشد پیج و افزایش آمار در اینستاگرام تعامل با فالوور است. پیجی در اینستاگرام برنده است که بتواند بیش‌ترین سیو و لایک، دایرکت و کامنت را بگیرد، حتما برنامه‌ریزی جدی برای تعامل داشته باشید. در ادامه چندین راه برای تعامل بیش‌تر با فالوور را خواهیم گفت.

نکته مهم: تعامل هر پیج را باید نسبت به همان پیج بسنجید.

نحوه تعامل در اینستاگرام

1- از هدیه استفاده کن!

برای این کار می‌توانید از هایلایت یا بیو استفاده کنید. شما می‌توانید با اندکی زمان و حوصله و البته کمی تفکر یک هدیه عالی و بی هزینه برای کاربران و فالوورهای خودتان آماده کنید، مثل یک فیلم آموزشی جذاب یک کتاب الکترونیکی مفید و … بسته به پیج خودتان و شرایط کاربران می‌توانید هدیه خودتان را مشخص کنید.
نکته مهم: حتما قبل از انتخاب و یا ساختن هدیه حتما از مخاطبان پیج شناخت کافی داشته باشید.

نحوه تعامل در اینستاگرام

2- مسابقه بگذارید:

برای این کار می‌توانید از پست‌ یا استوری استفاده کنید، پرسیدن سوال‌های پرچالش می‌تواند خیلی به شما کمک کند. استفاده از تعصب مخاطب و البته در جهت مثبت می‌تواند به شما در ایجاد سوال‌های پرچالش کمک کند. سوال باید مخاطب را مجبور به جواب کند. مثل سوال‌های هوش یا معما یا حتی سوالهایی که مربوط به تیم مورد علاقه شان میباشد و … .

تمام این سوال‌ها فالوور را برای اثبات هوش یا تعصب وادار به جواب می‌کند و همین‌ها یعنی تعامل !!
نکته مهم: سعی کنید در سوالات نقاط حساس جامعه مثل (قومیت، مذهب و ….) را نشانه نروید که ممکن است تاثیر منفی داشته باشد و باعث ریپورت شدن پیج شود.

تعامل در اینستاگرام

3- تعامل دو طرفه!

زمانی که موفق شدید از کاربر و مخاطبتون کامنت یا دایرکت بگیرید حتما و در سریع‌ترین زمان به آن‌ها پاسخ دهید. کاربران وقتی بدانند که به دایرکت یا کامنت آن‌ها جواب داده می‌شود در بدترین حالت ممکن آنفالو نمی کنند! و این عالیه!

سعی کنید در کامنت‌ها یا دایرکت‌ها به دنبال کل‌کل کردن و جواب سربالا دادن به مخاطب نباشید. سعی کنید جنبه خودتون را  بالا ببرید که اگر انتقاد یا بی احترامی شد در صدد جواب دادن یا کل‌کل کردن نباشید. البته این مورد کل‌کل کردن در بعضی مواقع جواب می‌دهد و می توانید با این روش،  بعضی فالوورها را نگه دارد ولی این روش در شان پیج شما نیست!!!
نکته مهم: می‌توانید برای جواب دادن از ویس استفاده کنید، این کار باعث افزایش اعتماد پیج شما می‌شود.

چگونه یک پیج قابل اعتماد در اینستاگرام بسازیم

نحوه تعامل دو طرفه در اینستاگرام

4- استفاده از استیکر تعاملی

شما می‌توانید در استوری اینستاگرام از استیکر تعاملی استفاده کنید و با این کار می‌توانید بفهمید که چقدر از کاربرانتان با شما تعامل دارند و از استوری شما سرسری رد نمی‌شوند، از این روش اطلاعات خوبی بدست می آورید.

نحوه تعامل در اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *