چطور در اینستاگرام کالا بفروشیم؟!

در این دوران خانه نشینی و دورکاری و البته کم شدن درآمدها بهترین کار راه انداختن شغل‌های خانگی و فروش آن‌ها در فضای مجازی است. در این مقاله سعی کردیم چندین راه برای افزایش فروش در اینستاگرام ارائه دهیم. با انجام مراحل و سعی و پشتکار حتما در فروش کالا موفق خواهید بود.

1- عمومی یا خصوصی، مسئله این است

شما اگر به دنبال جذب فالوور و فروش محصول خود هستید، هیچگاه نباید پیج خودتان را پرایویت(Private) کنید. با این کار علاوه بر عدم نمایش شما در اکسپلور، از ورود به هشتگ هم محروم می‌مانید. پس بهتر است همیشه صفحه خود را در حالت پابلیک(Public) نگه دارید.

پیج باز (Public) بهتر است یا پیج بسته(Private)

خرید لایک

2- برای مشتری احترام قائل باشید

بگذارید با مثال ساده مفهوم را برسانم. بفرما، بشین و بتمرگ هر سه یک معنی را می‌دهند. دقیقا موضوع همین است. شما با نحوه پست گذاشتن و ظاهر پیج خود میزان احترام خود به مشتری را نشان می‌دهید، گرافیک پست شما، یکپارچگی صفحه و … هم نشان دهنده اصالت و احترام شما برای فالوورها است. به علاوه در دنیای واقعی آیا شما وارد مغازه‌ای که ظاهر خوب ، طراحی و چیدمان مناسب ندارد می‌شوید؟ یا اگر وارد شدید از آن فروشگاه خرید می‌کنید؟! پس به ظاهر پیج خود برسید!!

3- با مشتری حرف بزنید!

سعی کنید همیشه با مشتری تعامل داشته باشید. به سرعت جواب کامنت‌ها، دایرکت‌ها، تماس کاربران را بدهید، با پاسخ دادن به موقع و سریع می‌توانید اعتماد مشتریان را جذب کنید و فروش بالایی داشته باشید.

معجزه تعامل با فالوور

خرید کامنت

4- وارد جزئیات شوید

سعی کنید همیشه با گذاشتن پست‌هایی تمام جزئیات محصول خود را بیان کنید. مجهول بودن جزئیات باعث بی اعتمادی مشتری می‌شود. مانند پیج‌هایی نباشید که هیچ قیمتی از محصول نمی‌زنند و کاربر مجبور است برای پرسیدن قیمت، پیام(دایرکت) دهد یا کامنت بگذارد.

چطور در اینستاگرام کالا بفروشیم

خرید ویو

5- برای مشتری هزار راه نسازید!

همیشه برای مشتری یک راه ثابت و راحت برای خرید فراهم کنید. کسی که برای خرید به شما پیام داده را به سایت یا کانال یا شخص دیگری منتقل نکنید. این کار علاوه بر دلسرد کردن مشتری برای خرید، باعث بی اعتمادی آن می‌شود. بی شک ساده بودن خرید باعث رضایت مشتری شده و باعث افرایش فروش و جذب فالوور می‌شود.

خرید ویو استوری

6- از لوکیشن و موقعیت استفاده کنید

استفاده از لوکیشن اینستاگرام می‌تواند به اعتبار پیج شما بیافزاید و هم چنین باعث اعتماد فالوورها و کاربران شود. مشخص بودن مکان شما باعث می‌شود که کاربران احساس کنند پیج شما اصالت دارد و راحت‌تر از آن خرید می کنند.

خرید ویو لایو

7- برای پیج وقت بذارید!

حرف آخر هم این که سعی کنید برای پیجتان وقت بگذارید، کیفیت پست‌ها و محتوا، جواب سریع به کامنت‌ها و دایرکت‌ها، ارزش قائل شدن برای فالورها و …. همه و همه باعث ایجاد اعتماد و در نهایت فروش بیش‌تر می‌شود.

7 مورد برای موفقیت در اینستاگرام

خرید ویو پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *