از استوری اینستاگرام درآمد کسب کنیم !!

 استوری اینستاگرام نه تنها یک شرح از روزمرگی‌هاست، بلکه یک راه کسب درآمد نیز محسوب می‌شود. بدون شک، اینستاگرام، علاوه بر قابلیت سرگرم کردن افراد، قابلیت‌های دیگری همچون استوری گذاشتن، چت کردن یا خرید و فروش کالا، مشاوره و … را نیز دارد، به همین منظور گفته می‌شود که این شبکه‌ی اجتماعی، محبوب‌ترین قسمت فضای مجازی محسوب می‌شود.

تکنیک‌های کسب درآمد از طریق استوری اینستاگرام

جالب است بدانید که بسیاری از افرادی که در اینستاگرام فعالیت می‌کنند، توانسته‌اند از طریق استوری گذاشتن درآمد کسب کنند. بنابراین، اگر کسب درآمد از این راه برا شما نیز جالب است، با ما همراه بمانید.

بدون شک، اینستاگرام، علاوه بر قابلیت سرگرم کردن افراد، قابلیت‌های دیگری همچون استوری گذاشتن، چت کردن یا خرید و فروش کالا، مشاوره و … را نیز دارد، به همین منظور گفته می‌شود که این شبکه‌ی اجتماعی، محبوب‌ترین شبکه‌ی فضای مجازی محسوب می‌شود.

درامد از استوری

‌ کلیدی بودن نقش استوری اینستاگرام در افزایش فالوور

معمولا افراد، در استوری اینستاگرام خود از روزمرگی‌هایشان صحبت می‌کنند، چه با انتشار عکس یا ویدیو و چه از طریق نوشتن یک متن. که این مطلب ممکن است درباره‌ی دیروز باشد، معرفی مطلب یا کتاب یا محصولی که می‌فروشند.

استوری‌ها، کلا 24 ساعت فعال هستند و پس از آن، از صفحه‌ی شما پاک می‌شوند؛ مگر اینکه آن‌ها را در قسمت هایلایت‌ها ذخیره کنید. پس از ذخیره سازی، هایلایت استوری‌ها در صفحه‌ی اصلی پیج، بالای پست‌ها به صورت دایره‌ای نشان داده می‌شوند.

زمانی که در پیج خود استوری می‌گذارید، کادری مستطیلی شکل در پایین صفحه وجود دارد که کاربران از طریق آن می‌توانند به شما پیام داده یا اصطلاحا دایرکت بزنند و با شما ارتباط بگیرند. به همین دلیل، برگزاری مسابقه از طریق استوری یا ارتباط گرفتن با مخاطبان، یکی از بهترین راه‌های جذب و افزایش فالوور و داشتن تعامل سازنده با آن‌هاست.

ممکن است بپرسید، خرید بازدید از استوری یعنی چه؟ به وسیله‌ی خرید بازدید از استوری، استوری‌های شما بیشتر دیده شده و علاوه بر فروش بیشتر، شانس رفتن به اکسپلور نیز برایتان بیشتر می‌شود.

راههای جذب فالوور

 

درامد از اینستاگرام

چگونگی پست کردن استوری

برای پست کردن استوری، ابتدا وارد اینستاگرام خود شده و در صفحه‌ی خانه، بر روی علامت + که در قسمت بالا و در سمت راست صفحه قرار دارد بزنید. پس از آن، می‌بینید که دکمه‌ای دایره‌ای شکل در پایین صفحه می‌آید، که با فشردن آن می‌توانید عکس گرفته یا از طریق نگه داشتن آن، قادر به گرفتن ویدیو خواهید بود.

البته، این حالت برای زمانی است که بخواهید به صورت آنلاین، تصویر یا ویدیویی را پست کنید. در غیر اینصورت، می‌توانید از گالری خود، تصویر یا ویدیوی مورد نظر را انتخاب کرده و پست کنید.

درامد از اینستاگرام

چگونه از طریق استوری کسب درآمد کنیم؟

هرچه فالوورهای بیشتری را جذب کنید، در استوری و کسب درآمد نیز می‌توانید موفق‌تر عمل کنید. اما افزایش فالوور به وسیله‌ی تبلیغ کردن بسیار هزینه‌بر بوده و روش عادی نیز بسیار زمان‌بر است.

بنابراین، توصیه می‌شود که از سایت‌های مطمئن، اقدام به خرید فالوور واقعی و فعال کنید تا فروش بهتری را تجربه کنید.

معمولا استوری برای آسان‌تر شدن بازاریابی گذاشته می‌شود. ولی پیش از آنکه به استوری‌های خود توجه کنید، باید نگاه خود را معطوف به فالوورها کرده و در جهت افزایش تعداد آن‌ها بکوشید. هنگامی که فالوور‌هایتان زیاد شد، از استوری‌های تبلیغاتی استفاده کنید تا به فروش محصولات خود کمک کرده و به درآمد برسید.

 

درامد از اینستاگرام

خرید فالوور جهت رسیدن به درآمد از طریق استوری اینستاگرام

فالوورها را از سایتی خریداری کنید که یقین داشته باشید واقعی و فعال هستند. بنابراین، از سایتی استفاده کنید که علاوه بر داشتن تخصص، سرورهای قدرتمندی نیز داشته باشد. زیرا، فالوورها می‌بایست فعال بوده و علاوه بر لایک کردن، کامنت گذاشته و به تعامل با شما بپردازند.

پس از اینکه از طریق خرید فالوور، تعداد آن‌ها را زیاد کردید، با کمک تجربیات دیگر پیج‌ها و استفاده از نوآوری، وارد عمل شده و شروع به بازاریابی و فروش کالاها از طریق استوری خود کنید. شایان ذکر است که موثرترین روش برای فروش کالا از استوری، انجام تبلیغات است.

از استوری اینستاگرام، برای نشان دادن قابلیت‌های محصولات خود یا توانمندی بالای بیزنس استفاده کنید. زیرا نه تنها فالوورهای شما، بلکه تمامی کاربران اینستاگرام می‌توانند به استوری‌های شما دسترسی داشته و آن‌ها را مشاهده کنند. به همین دلیل است که گفته می‌شود استوری اینستاگرام قدرت جذب و افزایش فالوورها را دارد.

خرید لایک و فالوور

انواع راه‌های رایج در تبلیغات، از طریق استوری اینستاگرام

روش‌های رایج در تبلیغات عبارتند از:

• معرفی کردن خود یا کسب و کاری که دارید از طریق انتشار تصویر یا کلیپ.
• لایو گذاشتن یا ارسال عکس و فیلم از کاری که در حال انجام آن هستید و تعامل بیشتر داشتن با فالوور‌ها جهت جلب اعتماد آن‌ها. دقت داشته باشید که این افراد به مرور به شما اعتماد کرده و از شما خرید می‌کنند یا اگر فالوور شما نباشند تبدیل به فالوور می‌شوند.

روش های بازاریابی در اینستاگرام

فروش بیشتر در سایت به وسیله‌ی استوری گذاشتن: انتخاب گزیده‌ای از مقالات و استوری کردن آن‌ها

افرادی که محصولات خود را از طریق سایت به فروش می‌رسانند، می‌توانند به کمک استوری اینستاگرام به معرفی و فروش محصول خود بپردازند. و چنانچه سایتی معتبر دارند، هر از گاهی یکی از مقالاتی که در سایت خود منتشر کرده‌اند را انتخاب کرده و قسمت‌هایی از آن را در اینستاگرام، استوری کرده و مخاطبان را ترغیب به خواندن کل آن مطالب در سایت کنند.

با انجام چنین کاری، ترافیک سایت را بالاتر برده و با جلب اعتماد مخاطب، به نوعی به اعتبار برند نیز افزوده‌اید. و برای راحت‌تر کردن دسترسی مخاطبان خود به مطالب منتشر شده در سایت، بهتر است تا لینک آن را در زیر پست استوری قرار دهید.

اما برای قرار دادن یک لینک در استوری خود، می‌بایست تعداد مشخصی فالوور داشته باشید. اینجاست که دوباره به اهمیت افزایش فالوور‌ها پی می‌بریم.

خرید لایک

از قبل اعلام کردن لایو در استوری جهت کسب ویوی بیشتر

برگزاری لایو، از جدیدترین تکنیک‌های بازاریابی محسوب می‌شود و علاوه بر اینستاگرام، فیسبوک و توییتر نیز این قابلیت را دارند. از طریق لایو گذاشتن، قادر خواهید بود تا لحظاتی از زمان خود را با فالوور‌هایتان به اشتراک بگذارید.

قبل از برگزاری لایو، به مخاطبان خود اعلام کنید که قرار است لایو بگذارید و این اعلان را از طریق گذاشتن تیزر و یوآر‌ال‌ها انجام دهید.

بی شک، اگر در لایو خوب عمل کنید، مخاطبان متوجه توانمندی‌ها و کیفیت محصولات شما می‌شوند؛ که همین مسئله کمک شایانی به برند و فروش محصولات شما خواهد کرد. همچنین، احتمال اینکه از این طریق، فالوور جذب کنید نیز زیاد است.

جلب اعتماد بیشتر مشتریان: از طریق دادن اطلاعات در مورد ماهیت واقعی کالاها و محصولات

بسیاری از افراد، هنوز اعتماد لازم به خرید آنلاین را پیدا نکرده و ترجیح می‌دهند به صورت حضوری خریدهای خود را انجام دهند. بنابراین، باید از طریق روش‌های مختلف در جلب اعتماد این افراد بکوشید. و اگر موفق به اعتماد سازی در یک نفر شوید، همچون این است که چندین نفر را متقاعد به خرید آنلاین کرده‌اید.

در صورتی که قادر باشید تا محصولات خود را به صورت تمام و کمال در استوری نشان داده و معرفی کنید و ضمانت‌های لازم را به خریدار عرضه کنید، قادر به فروش بیشتر محصولات خود خواهید بود.

خرید لایک و فالوور

برگزار کردن مسابقات، جشن‌ها و رویدادها در اینستاگرام جهت فروش بیشتر محصولات

هر روزه، تعداد بیشتری مسابقه در استوری پیج‌های مختلف اینستاگرام برگزار می‌شود؛ چرا که استوری اینستاگرام این قابلیت را دارد که چنین مسابقاتی را به صورت تمام و کمال پوشش دهد. بنابراین، جهت تعامل بیشتر فالوورهای اینستاگرام، مسابقه‌ای را برگزار کرده و به برنده جایزه دهید. از این طریق، می‌توانید علاوه بر کسب اعتبار بالا، فالوورهای بیشتری را نیز جذب کنید.

خرید لایک و فالوور

خرید و جذب فالوور‌های فعال و واقعی، جهت فروش محصولات و خدمات واقعی خود

تنها در صورتیکه فالوورهای زیادی داشته باشید قادر خواهید بود تا محصولات خود را به فروش برسانید. بنابراین، هرچه تعداد فالوورهای شما زیادتر باشد، فروش بیشتری داشته و موفق‌تر عمل خواهید کرد.

اگر برای شما نیز، فروش بالا مهم است و به دنبال کسب درآمد از اینستاگرام هستید، بهترین و موثرترین کار، خرید فالوور واقعی و ایرانی است تا پیج خود را تقویت کرده و با قدرت بیشتری برای رقابت با دیگر پیج‌ها و برندها پیش بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *