فن پیج ها بخوانند!(همه چیز در مورد فن پیج اینستاگرام)

فن پیج و درآمدزایی

شاید ماجرا از یک دهه بیشتر نشود، که ورود شبکه های اجتماعی به کشور، انقلابی خارق العاده در زمینه ی ارتباطات ایجاد کرد. ابتدا فکر کردیم که به جای پیامک، از این شبکه ها استفاده خواهیم کرد، اما کمی که پیش رفتیم متوجه شدیم این تحول همه چیز را دست مایه تغییراتی عظیم کرده است.

اپلیکیشنی به نام اینستاگرام که به ستاپ گوشی ها رسید، کمتر کسی فکر می کرد که روزی بیزینس و بازار فروش کشور را به دست بگیرد. امروزه به جرات می توان گفت بیشترین حجم از فروش اینترنتی و درآمدهای جانبی از فضای مجازی، توسط اینستاگرام انجام می شود.

این نرم افزار هم همانند بقیه ی برنامه ها نیاز است که در آن اصولی رعایت شود تا خروجی بهینه حاصل شود. یکی از مواردی که اخیرا کاربران را با ابهاماتی مواجه کرده است، موضوع خرید فالوور می باشد.
امروزه با رشد اقتصادی اپ های پیام رسان، روز به روز بر تعداد افرادی که برای کسب درآمد وارد این فضا می شوند، افزوده می شود.

عده ای با راه اندازی پیج فروش محصول، عده ای با راه اندازی پیج طرفداری و هواداری یا همان فن پیج، عده ای با اینفلوئنسری و… به دنبال کسب درآمد هستند.

منتهی کار آن طور هم که فکر می کنید ساده نیست! درست است که اینستاگرام در بستر فضای مجازی تشکیل شده است، اما در این فضا هم همچون فضای حقیقی نیاز است که از درجه اعتبار بالایی برخوردار باشید. به همین منظور نیاز است که این کار را از طرق مختلفی همچون خرید فالوور، خرید لایک و… انجام دهیم.

ماهیت فعالیت در اینستاگرام

ابتدا برای آن که موضوع اهمیت خرید فالوور را شرح دهیم، نیاز است که دید اصولی و صحیحی از بنیان و ریشه ی اینستاگرام داشته باشیم. اپلیکیشن اینستاگرام برای این مورد طراحی شده است که تصاویر رویدادهای مهم زندگی خود را با ذکر توضیحاتی، برای دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذاریم.

هر چه این اپ فراگیرتر شد، تنوع و خلاقیت از آن هم افزایش یافت. عده ای آن را برای معرفی اسطوره های خود انتخاب کردند، عده ای آن را برای معرفی برند خود و هزاران استفاده ی دیگر که شرح آن در این مطلب نمی گنجد.

یکی از استفاده هایی که امروزه بسیار شایع شده است، پیج های هواداری یا همان به اصطلاح فن پیج ها هستند که رشدی قارچی دارند. ماهیت فن پیج اینستاگرام بدین صورت است که شخص صفحه ای می سازد و در آن به طرفداری از شخصیت خاص یا برندی خاص می پردازد.

هدف راهبردی این صفحات به این صورت است که اشخاص را به پیج اصلی و اورجینال شخصیت یا برند مورد حمایت خود می فرستند. به عبارتی دیگر وظیفه ی تبلیغات دارند تا اشخاص را ترغیب کنند تا پیج هدف را دنبال کنند.

از مهمترین دغدغه ی فن پیج ها می توان به تعداد فالوور و لایک پست ها اشاره کرد. فن پیج ها برای اینکه بتوانند به خوبی افراد را در یک قسمت جمع کنند و سپس با مطالبی هدفمند، افراد را به مسیر دلخواه حرکت دهند، بایستی از جامعه ی آماری بالایی برخوردار باشند. حال این جامعه ی آماری چگونه به دست می آید؟

فن پیج اینستاگرام

فن پیجی ها! هم هواداری و هم درآمد!

امروزه رشد فن پیج ها به شدت سرعت یافته است، به این دلیل که مزایای با اهمیتی دارند. ابتدا اینکه میزان علاقه ی خود به شخصیت یا برند مورد نظر را بروز می دهند، در وهله ی دوم اینکه موجب رشد پیج اصلی و هدف می شوند، و در نهایت اینکه از اجتماع کاربران در فن پیج خود از طرق مختلف کسب درآمد می کنند.

حال اگر شما به عنوان فن پیج اینستاگرام در این اپ مشغول فعالیت هستید، می توانید به راحتی ره چند ساله را در چند شب طی کنید. همانگونه که خودتان به عنوان یک ادمین فن پیج اطلاع دارید، صفحه ی اینستاگرامی اگر مخاطبان زیادی داشته باشد و به طبع آن بازخورد مخاطبان به محتواهای تولیدی آن صفحه مثبت باشد، هم کاربران مهمان و هم هوش مصنوعی اینستاگرام با توجه به الگوریتم های تعریف شده، پیج شما را به عنوان یک پیج منحصر به فرد شناسایی خواهند کرد.

پس اگر به دنبال این هستید که فن پیج منحصر به فردی داشته باشید، می توانید از ابزار خرید فالوور و همچنین خرید لایک استفاده کنید. به عنوان مثال اگر در یک پست تعداد پسندها یا به اصطلاح معروف لایک ها عدد بالایی باشند، این عدد به صورت ناخودآگاه بر ذهن کاربر اثر گذاشته و تحریک می شود تا مطالب پیج شما را پیگیری کند.

اگر از کارگزاران اینستاگرامی یا کسانی که فالوور به اکانت های مشتریان می ریزند، در مورد مشتریان خرید فالوور سوال کنید، قطعا به شما خواهند گفت که مشتریان پایه ثابت ما، ادمین فن پیج های مختلف هستند. همواره فن پیج های اینستاگرام از بیشترین متقاضیان خرید فالوور هستند.

فن پیج اینستاگرام

خرید فالوور برای فن پیج اینستاگرام

اکثر پیج ها به مسئله ی خرید فالوور به دید اقتصادی نگاه می کنند. در صورتی که اگر به دید اقتصادی هم به این موضوع نگاه کنیم، پروژه دارای توجیه منطقی خواهد بود. در نظر بگیرید که شما به عنوان ادمین مبلغ X تومان برای خرید فالوور هزینه می کنید؛ پس از گذشت مدت کوتاهی که بازخورد صفحه ی شما افزایش یافت اینگیجمنت صفحه یا نرخ تامل هم رشد چشمگیری خواهد داشت.

نتیجه ی این رویداد، این خواهد شد که هوش مصنوعی شما را به صدر پست ها در اکسپلور خواهد برد و روز به روز فن پیج تاسیس شده رشد خواهد داشت. آن زمان است که شما با تبلیغ یک استوری از بیزینس مراجعان، چندین برابر آن X تومان را به صورت روزانه کسب خواهید کرد.

پس به جای اینکه روزهای متوالی با زحمات پست و محتوا تهیه کنید تا پس از چندین ماه پیج شما شروع به رشد کند، میتوانید با خرید فالوور، اعتماد و اعتبار پیج خود را بیشتر کنید تا سریع تر به هدف خود برسید.

امکان خرید فالوور یا خرید لایک فقط به این منظور است که انرژی و زمان شما صرف جمع کردن افراد محدود و کم برای صفحه تان نشود.

نحوه‌ی جمع کردن فالوور در اینستاگرام

فن پیج اینستاگرام

تعداد فالوور، آبروی پیج اینستاگرامی

اگر به اصطلاح اینستا باز باشید، به خوبی می دانید که در هر صفحه، در کنار عکس پروفایل سه عدد واقع شده است که هر کدام معرف موضوع خاصی هستند. یک عدد نشانگر تعداد پست های آپلود شده، یک عدد مربوط به تعداد اشخاصی که آن صفحه را دنبال می کنند و در نهایت یک عدد با نام فالوور که نشانگر تعداد افرادیست که شما را دنبال می کنند.

در یک کلام اگر بخواهیم بگوییم، تمامی تلاشها برای داشتن صفحه ای معتبر، بر سر همین عدد است که بسیاری را وادار به خرید فالوور می کند.

فن پیج اینستاگرام

همانطور که پیشتر گفتیم، یک صفحه ی اینستاگرامی همانند فضای حقیقی نیاز به اعتبار دارد و اعتبار هر پیج را فقط و فقط تعداد فالوورهای آن مشخص می کند. به عنوان مثال اگر فن پیج شخصیت یا سوپر استاری هستید، بایستی حتما تعداد فالوورهای قابل توجهی داشته باشید تا افراد رغبت کنند، صفحه ی شما را دنبال کنند.

اختلاف نظری که اخیرا بین متخصصان فضای مجازی پیش آمده است، بر سر موضوع خرید فالوور می باشد. عده ای موافق این امر و عده ای هم مخالف هستند. مخالفین معتقدند که یک پیج برای جذب فالوور بایستی محتواهای منحصر به فرد و عالی تولید کند تا رضایت افراد را جلب کند و در نهایت تعداد دنبال کننده هایش بالا برود.

موافقین خرید فالوور هم بر این اعتقادند که با انجام این عمل هم تعداد دنبال کننده های خود را افزایش داده ایم و هم موجب ارتقاء اعتبار پیج خود شده ایم. حال با توجه به این رویکردها، آیا خرید فالوور خوب است یا بد؟

فن پیج

بخرید، اما به شرط و شروط !

اگر بخواهیم با رویکرد اعتدالی میان این دو گروه قضاوت کنیم، بایستی بگوییم که هر دو گروه درست می گویند. این که برای رشد صفحات اینستاگرام بایستی تلاش کرد تا با ارائه ی محتوای مفید، کاربران را به سمت پیج خود جذب کرد، امر صحیح و بدیهی است؛ اما اگر بخواهیم این عمل را از صفر شروع کنیم، شاید مدت زیادی طول بکشد تا تعداد دنبال کنندگان به حد نصاب برسد.

پس برای اینکه کار خود را سرعت دهیم و خودمان را پیش بیاندازیم، با خرید لایک و فالوور توجهات را به پیج خود بیشتر کرده و افراد را ترغیب می کنیم تا صفحه ی ما را فالو کنند.

واقعیتی که باید خدمتتان عرض کنیم، این است که هر چقدر هم که محتوا و پست های صفحه ی شما خوب و عالی باشد، اما اگر قسمت فالوورهای شما عدد کمی را نشان دهد، کاربران به شما اعتماد نخواهند کرد تا صفحه ی شما را در قسمت فالووینگ های خود داشته باشند. زیرا همانگونه که گفتیم اعتبار هر پیج به تعداد دنبال کننده های آن است و متاسفانه پیج شما از اعتبار قابل قبولی برخوردار نخواهد بود!

در نظر بگیرید که پیج شما چندین k یا چندین هزار دنبال کننده داشته باشد، زمانی که به طرق مختلف کاربر به پیج شما وارد می شود، کافیست تا نگاهش به عدد فالوورهای شما بیفتد، ناخودآگاه تحریک خواهد شد تا پیج شما را دنبال کند، زیرا در ذهن هوشیار خود به این موضوع خواهد اندیشید که این تعداد زیاد از افراد حتما نکته ای مثبت و قابل تامل از این پیج دیده اند، که تصمیم به دنبال کردن آن گرفته اند، در نتیجه شما را دنبال خواهند کرد. به همین راحتی! خرید فالوور جذب طرفداران از این طریق را تسهیل خواهد کرد.

فن پیج

هوش مصنوعی اینستاگرام را تحریک کنید!

امروزه یکی از معضلاتی که برای کاربران اینستاگرام به وجود آمده است، باهوش شدن هوش مصنوعی این اپلیکیشن می باشد. هوش مصنوعی چیزی شبیه به مغز انسان است. تمامی رفتارها و روندها را درک کرده و نسبت به آن عکس العمل نشان می دهد. به عنوان مثال اگر پستی از جانب صفحه ای انتشار یابد و افراد در بازه ی زمانی کوتاه آن پست را بپسندند و برای یکدیگر فوروارد کنند، هوش مصنوعی وارد عمل خواهد شد و آن پست را، مطلبی مفید تشخیص داده و در صدر پست ها قرار خواهد داد.

یکی از آپشن هایی که اینستاگرام دارد، قسمت اکسپلور آن است که در این قسمت پست های پرطرفدار از پیج های بزرگ به معرض نمایش عموم کاربران در می آید. از جمله دغدغه های بسیاری از ادمین های فن پیج ها، ورود به اکسپلور می باشد. قسمت اکسپلور کاملا تحت نظر هوش مصنوعی بوده و نسبت به مولفه های مختلف به حضور مطالب در این قسمت عکس العمل نشان می دهد.

ورود به اکسپلور باعث خواهد شد که مطالب شما توسط افراد زیادی دیده شود و در نتیجه تعداد دنبال کننده های شما افزایش پیدا کند. حال برای ورود به اکسپلور به این نیاز دارید که پست هایتان با تعداد بالایی از قلب های قرمز پسندیده شوند. برای موفقیت در این رابطه، بهترین گزینه خرید لایک می باشد.

هوش مصنوعی اینستاگرام

رسالت فن پیج اینستاگرام چیست؟

همانگونه که بهتر می دانید، فن پیج ها یا پیج های هواداری در حال رشد سریع هستند. به گونه ای که امروزه برای هر آلبومی که توسط یک خواننده تولید می شود، یک فن پیج اینستاگرام تاسیس می شود. این بدان معناست که فن پیج ها با بازخورد مناسبی روبرو شده اند و افراد تمایل دارند تا در این حیطه بیشتر فعالیت کنند. سوال مهمی که در اینجا برای کاربران به وجود می آید این است که دقیقا رسالت فن پیج ها چیست و آن ها بر چه مبنایی اقدام به هواداری و طرفداری در پیج های مختلف می کنند؟

پاسخ به این سوال چند بعد مختلف دارد. انگیزه ها و اهداف افراد در مورد اینکه اقدام به راه اندازی فن پیج می کنند کاملا متفاوت است. بعضی افراد واقعا تعصب هواداری داشته و با این ابزار می خواهند جمعیت هوادار را ساماندهی کنند، عده ای هم به دنبال کسب درآمد و سود از طریق علاقه ی افراد به موضوع مورد نظر می باشند.

اگر به عنوان یک کاربر در فضای مجازی فعالیت می کنید، بایستی کاملا مراقب رویکرد فن پیج ها باشید. امروزه بسیاری از این پیج ها با توجه به علایق شدیدی که طرفداران یک شخصیت به آن شخص دارند، سوء استفاده هایی می کنند که می تواند برای کاربران گران تمام شود. همچنین شخصیت ها و برندهای معتبر هم همواره بایستی آگاهی مناسبی نسبت به این موضوع داشته باشند که یک فن پیج اینستاگرام تقلبی، جلوه ی آن برند و شخصیت را مخدوش نکند.

رسالت فن پیج اینستاگرام

رسمی یا غیر رسمی؟

فن پیج اینستاگرام یا پیج های هواداری در حالت ایده آل بایستی رسمی باشند. رسمی به معنای آن است که شخصیت یا مجموعه بر روی کلیه ی فعالیت های آن پیج مدیریت داشته و فعالیت های آن را رصد کند. روتینی که در این باره وجود دارد این است که آن شخص با استخدام یک ادمین اقدام به راه اندازی فن پیج کرده و بر کلیات اموری که در پیج انجام می شود، نظارت دارد.

اینکه چگونه پیجی که تحت عنوان هواداری می باشد اما توسط خود شخصیت دیده بانی می شود، اینگونه است که آن فرد غیر مستقیم به برنامه های پیج جهت داده و با کاربران به صورت یک واسطه ارتباط برقرار می کند. به عنوان مثال یک فن پیج متعلق به خواننده ی پاپ در کشور، برای اینکه بتواند بازخورد طرفداران خود در مورد یک قطعه ی موسیقی ارائه شده را نشان دهد، از طریق ادمین فن پیجهای خود، تصاویر یا کلیپ های بازخورد را منتشر می کند. البته بدون اینکه کاربران متوجه شوند که این پیج تحت مدیریت آن فرد ساماندهی می شود.

فن پیج های رسمی به تعداد محدودی هستند و هر شخصیت و مجموعه ای، علاوه بر پیج خود نهایتا یک فن پیج رسمی هم دارد که امور مربوط به فن پیج ها در آن انجام می شود.
نکته ی مهم در مورد فن پیج اینستاگرام این است که فن پیج های رسمی از طریق خود شخصیت یا مجموعه معرفی می شوند و در مورد فعالیت های آن جای نگرانی برای کاربران وجود ندارد. اما فن پیج های غیر رسمی که روز به روز در حال افزوده شدن به آن بوده و رشد قارچی دارند، گاه علاوه بر کاربران شخصیت ها و برندهای مشهور و معروف را هم به دردسر می اندازند.

شما اگر یک گوشی موبایل داشته باشید، با نصب اپلیکیشن اینستاگرام به راحتی می توانید یک پیج با هر عنوانی که تمایل دارید ایجاد کنید. به عنوان مثال می توانید فن پیجی برای یکی از بازیگران مشهور سینما ایجاد کرده و در آن فعالیت کنید. حال استفاده از این فن پیج ها می تواند هم در جهت مثبت باشد و هم در جهت منفی!

استفاده ی مثبت آن بدین صورت است که شما با ارائه ی عکس های خاص و یا کلیپ های برش خورده از آثار آن بازیگر اقدام به جذب فالوور کنید. از آن جهت که عده ی زیادی ممکن است طرفدار و علاقمند به آن بازیگر باشند، پیج شما را فالو خواهند کرد. در بین محتواهایی که برای آن شخصیت بارگذاری کرده اید می توانید تبلیغات هم پذیرش کرده و از طریق آن کسب درآمد کنید.

فن پیج افراد معروف اینستاگرام
اما استفاده ی منفی از فن پیج اینستاگرام اینگونه است که با ادعاهای کذایی، طرفداران پرشور آن بازیگر سینما و تلویزیون را تحریک کرده و از آن ها اخاذی کنید!!! کافیست تا سری به این دسته از فن پیج ها بزنید. آن گاه خواهید دید که چه عده ی کثیری از دست این ادمین های فیک و قلابی ناراضی هستند! به علت گستردگی فضای مجازی معمولا شخصیت ها توانایی کنترل این هجمه از فن پیج های غیر رسمی را ندارند. به همین منظور بایستی مراقب کلاهبرداری این دسته از افراد باشید.

پیشنهاد ما این است که اگر علاقه به مجموعه یا سلبریتی خاصی دارید، با کمک گرفتن از خدمات لایک تایم، اقدام به تاسیس فن پیج اینستاگرام با رویکرد فعالیت مثبت کنید. این مجموعه به شما خواهد آموخت چگونه با استفاده از تکنیک ها و ترفندهای منحصر به فرد در مدت زمان کوتاهی اقدام به جذب فالوور کرده و هر چه سریعتر به درآمد برسید.

علایق هواداران را کشف کنید.

اگر می خواهید در مسیر راه اندازی فن پیج اینستاگرام موفق باشید، ابتدا بایستی علت علایق هواداران به مجموعه یا سلبریتی مورد نظر را کشف کنید. به عنوان مثال طرفداران یک شخصیت سیاسی، به علت نگرش های سیاسی آن فرد که به چه میزان کندرو یا تندرو می باشد، به او علاقمند می شوند. در اینجا شما بایستی شاکله ی تفکرات افراد را در نظر گرفته و نسبت به این تفکرات اقدام به تولید محتوا کنید.

البته اینکه گمان کنید با راه اندازی فن پیج می توانید به راحتی درآمد کسب کرده و به نقطه ی اوج برسید، کمی ساده انگارانه است. در مسیر راه اندازی فن پیج اینستاگرام بسیاری از اصول و مبانی وجود دارند که اگر به آن ها تسلط کافی نداشته باشید، نتیجه ی مطلوبی حاصل نخواهد شد.

علایق فن پیج اینستاگرام

یک تیر و چند نشان

اگر برای پیج خود خرید فالوور را در دستور کار قرار دهید، هم تعداد دنبال کنندگان خود را افزایش داده اید که سبب افزایش اعتبار صفحه می شود و هم تعداد لایک های خود را دستخوش تغییرات بزرگ می کنید. زیرا زمانی که تعداد افراد بیشتری در صفحه ی شما حضور داشته باشند، طبیعتا تعداد پسندها هم افزایش می یابد. در نتیجه با خرید فالوور، با یک تیر دو نشان زده اید.
در ورژن های اخیری که توسط شرکت فیسبوک برای اینستاگرام عرضه شده است، هوش مصنوعی نسبت به یک مورد به شدت ارزش قائل است و این موضوع را به خوبی دنبال می کند. آن موضوع چیزی نیست جز بحث و گفتگو در زیر پست های صفحه!

همه ی ما از دوران وبلاگ و وبلاگ نویسی از اهمیت کامنت یا نظرات مطلع هستیم. کامنت همان نظرات و بازخوردهای افراد نسبت به پست های انتشار یافته از جانب ما می باشد. حال اگر پستی تعداد زیادی کامنت زیر خود داشته باشد، هوش مصنوعی اینستاگرام آن را به عنوان پست جنجالی و داغ شناسایی کرده و آن را در صدر اکسپلور قرار می دهد. برای اینکه بتوانیم به راحتی به اکسپلور ورود پیدا کنیم و پس از آن به صدر برویم، می توانیم از ابزار خرید کامنت استفاده کنیم.

فن پیج اینستاگرام

با خرید فالوور، زمان را ذخیره کنیم!

یکی از چیزهایی که در زندگی همه به یک اندازه در حال گذر است، زمان می باشد. همه ی افرادی که بر روی کره ی زمین زندگی می کنند، یک روزشان بیست و چهار ساعت دارد. فرقی نمی کند که فقیر باشند یا غنی، تحصیل کرده یا بی سواد، در هر صورت به یک اندازه زمان خواهند داشت. البته اینکه انسان در عصر تکنولوژی برای زمان خود ارزش قائل نیست هم موضوع قابل تاملی است!

در همین راستا بسیاری از ادمین های فن پیج ها هم از ارزش نعمت زمان بی خبر هستند و در صورتی که می توانند با انجام یک سری امور ساده، زمان را برای کارهای مفید تری ذخیره کنند، اما کاهلی می کنند. یکی از اموری که به شدت تایم شما را افزایش می دهد، خرید فالوور می باشد.

شما زمانی را که بایستی به تولید محتوای تبلیغاتی بپردازید، زمانی را که بایستی به دایرکت افراد مراجعه کرده و آن ها را به پیج خود دعوت کنید و زمانی را که… همه را جمع کرده و تنها با چند کلیک آن را در حساب عمر خود پس انداز می کنید!
خرید فالوور باعث می شود تا افراد متخصص در این حوزه، در بازه ای بسیار کوتاه، حجم زیادی از دنبال کننده ها را به پیج شما بیاورند.

علاوه بر صرفه جویی در زمان، خرید فالوور موجب صرفه جویی در هزینه هم می شود. کافیست سری به پیج های بزرگ بزنید و هزینه ی تبلیغات در این صفحات را استعلام کنید، بی شک از قیمت های نجومی سرگیجه خواهید گرفت! هزینه ی بنر زدن در صفحات اینفلوئنسرها و فن پیج های بزرگ به قدری زیاد است که گاه حالت نجومی پیدا می کنند.

حتی تبلیغات در پیج های معمولی هم دارای هزینه ای زیاد هستند. اما با خرید فالوور، هزینه ای اندک برای هر K پرداخت می کنید، که در برابر هزینه ی تبلیغات در پیج های بزرگ همچون کاهی در برابر کوه می باشد.

خیلی از افراد هستند که موضوع خرید فالوور را هزینه ای بی ثمر می دانند. بایستی خدمتتان عرض کنیم که این اقدام نه تنها بی ثمر نیست، بلکه حتی در زمره ی مخارج شما هم قرار نمی گیرد، زیرا خرج نیست، بلکه سرمایه گذاری است! سرمایه گذاری در جهت بهتر شدن، در جهت مشهور شدن و در یک کلام در جهت شناخته شدن!

در عصر تکنولوژی که همه چیز توسط اینترنت و شبکه ی مجازی در حال انجام شدن است، نباید این فرصت ناب را از دست بدهیم. زیرا تنها ابزاری که در این زمینه نیاز داریم، یک گوشی هوشمند تلفن همراه و یک سیم کارت است؛ چیزی که 99٪ مردم دارند!

پس به جای اتلاف وقت و تماشای محتواهای عبث، می توانیم در این بستر توانایی های خود را نشان داده و علاوه بر شهرت، کسب درآمد هم داشته باشیم. در شرایط اقتصادی کنونی، دیگر یک شغل جوابگو نیست! پس اگر تلفن همراه هوشمند و اینترنت دارید، دست به کار شوید…

30 کامنت برای “فن پیج ها بخوانند!(همه چیز در مورد فن پیج اینستاگرام)

    • dina says:

      خب ببین بستگی به فالوور ها داره
      مثلا اگر استوری ک در اینستا میزاری 10 کا ویو بخوره اون وقت بهت پیشنهاد میدن ک برای پیج یا حالا هر چی دیگه ای تبلیغ کنی و پول کسب کنی یا همون کسب درامد

      اینطوری میتونی کسب درامد داشته باشی و حالا کم و زیادش بستگی به تعداد فالوور داره

    • لایک تایم says:

      سلام بزرگوار منظورتون طریقه خرید لایک و فالوور است؟ یا مقدار خرید لایک و فالوور؟
      خرید لایک و فالوور است : خرید فالوور و خرید لایک شما میتوانید از دو صفحه بالا اقدام به خرید کنید، فرایند خرید کاملا ساده و گویا هستش

      مقدار خرید لایک و فالوور : مقدار خرید لایک و فالوور کاملا بستگی به تعداد لایک و فالوور الان پیج شما دارد.

    • لایک تایم says:

      به نظر من مهمترین عامل داشتن علاقه به شخص با گروه مورد نظر است !
      به زودی یه مقاله درباره این موضوع در لایک تایم قرار میدهیم

  1. س جح says:

    سلام میتونید بگید چطور پول رو از اینستاگرام دریافت کنیم با چه گزینه ای باید در آمد زایی رو فعال کنیم!؟

    • لایک تایم says:

      سلام – روش های درامد زایی از طریق زیر است
      تبلیغ مستقیم
      فروش کالا و خدمات
      برند سازی حرفه ای و تبلیغ شرکت های معتبر
      و غیره
      شما با انجام خدمات بالا و گرفتن پول از مشتری میتونید درامد زایی کنید

  2. aelahe037@gmail.com says:

    با سلام و خسته نباشید مقاله فوق العاده ای بود . عذر میخوام ادمین های فن پیج ها و به طور کلی اشخاصی که فن پیج را اداره میکنند برای اینکه اطلاعات به روز شده را در پیجشان قرار دهند از چه منبعی استفاده میکنند ؟

    • لایک تایم says:

      ممنون از لطفتون
      راههای زیادی وجود دارد
      بعضی از افراد معروف، فن پیج های مستقیم زیر نظر خودشون دارند، و یکسری مطالب و اطلاعات رو فقط از طریق این فن پیج ها منتشر میکنند و حتی در پیج اصلیشون هم نمیزارند با پیدا کردن این فن پیجها میتوان به اطلاعات به روز و جدید و ناب برسید

      بعضی افراد که طرفدار دو آتیشه هستند همیشه پیگیر این اشخاص هستند که هر جا فرد مورد نظر میره آنها هم همانجا باشند و از تمام اتفاقات مطلع باشند

      همچنین پیدا کردن فردی نزدیک به شخص مورد نظر و گرفتن اطلاعات از اون هم میتونه مفید باشه
      بعضی مواقع باید دست به کار شوید و خوتان مطلب جدید درست کنید، منظورم محتوا زرد و دروغ نیست منظورم میکس کردن بعضی فیلم ها با هم است
      یا درست کردن عکس با فتوشاپ
      البته این کار کمی تخصص میخاد ولی با کمی سلقیه و کار میتونید محتوایی تولید کنید که فقط خودتون دارید!
      همچنین خوندن مطالب به روز در سایت های خبری در مورد شخص مورد نظر هم میتونه به بروز بودنتون کمک کنه

    • لایک تایم says:

      سلام
      وقت بخیر
      مهمترین راه درآمد از فن پیج ها، گرفتن تبلیغات است.
      که میشه بصورت کارت به کارت از شخصی که تیلیغات میده، دریافت کرد

  3. فاطمه says:

    سلام ببخشید فن پیج میتونه با علاقه ای که به اون شخصیت داره ازش کلیپ های عاشقانه با اهنگ عاشقانه بزاره اینجوری باعث رشد پیجش میشه؟

    • لایک تایم says:

      سلام
      بله – البته این موضوع کاملا یک امر سلیقه ای است
      البته دقت کنید که ساخت این جور کلیپها ممکنه افراد را دچار سو برداشت کنه و ممکنه باعث دردسر بشه
      چون از لحاظ قانونی شخص اصلی ( اون فرد معروف) حق شکایت از این جور موارد را برای خود محفوظ دارد ( صرفا جهت اطلاع )

  4. امینی says:

    سلام من یه فن پیج هستم و تازه پیج رو باز کردم وتعداد فالورهام ۱۳یا ۱۴ نفره و دوتا پست گزاشتم کلی تو پیج های که متحوای طنز دارن لایک و کامن میزارم که منو فالو کنن وکه بیشترین زمانرو از من میگیره میشه راهنمایی کنید اول لایک بخرم یا کامنت یا فالوور و چجوری میتونم از سایت شما این کارو انجام بدم ممنون میشم جواب بدید 🙏🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *